ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕΞ

Ο προστάτης είναι ένας μικρός αδένας μπροστά από την ουροδόχο κύστη, τον οποίον διαπερνά η ουρήθρα. Παράγει το προστατικό υγρό που αποθηκεύεται στον αδένα και κατά την εκσπερμάτιση αποβάλλεται στην ουρήθρα. Έχει ενεργό ρόλο στην εκσπερμάτιση, επομένως και στην  γονιμότητα του άνδρα. Υπάρχουν αρκετές παθήσεις του προστάτη οι οποίες έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη σεξουαλική δραστηριότητα.
Συγκεκριμένα, το 50% των ανδρών θα παρουσιάσει συμπτώματα προστατίτιδας τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του, το 15-20% θα παρουσιάσει καρκίνο του προστάτη και πάνω από το 70% των ανδρών άνω των 60 ετών παρουσιάζουν ήδη συμπτώματα καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη.

ΣΥΣΤΡΟΦΗ ΟΡΧΕΩΣ

systrofi-orxi-2Η συστροφή όρχεως είναι μια οξεία πάθηση που εμφανίζεται σε παιδιά και εφήβους με συχνότητα 1/4000, ωστόσο εμφανίζεται και σε μεγαλύτερα άτομα. Κλινικά η συστροφή παρουσιάζεται με θορυβώδη συμπτώματα

Αιφνιδίως εγκαθίσταται οξύ άλγος στον όρχηπου ακολουθεί από διόγκωση του και ερυθρότητα του οσχέου. Μπορεί να συνυπάρχει με ναυτία, εμέτους και κοιλιακό άλγος

ΣΤΥΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

stitikh disleitourgia600 126959 2IZ400Η στυτική δυσλειτουργία είναι η αδυναμία να επιτευχθεί και να διατηρηθεί μια στύση για μια ικανοποιητική σεξουαλική απόδοση. Αν και είναι μια καλοήθης διαταραχή αυτό μπορεί να ασκήσει σημαντική επίδραση στην ποιότητα ζωής του άνδρα και αυτήν της συντρόφου του. Εμφανίζεται σε περίπου 1 στους 10 άνδρες και είναι θεραπεύσιμη. Ακόμα σύμφωνα με διάφορες μελέτες,

ΠΡΟΩΡΗ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΙΣΗ

ksex 494x320Η πρόωρη εκσπερμάτιση είναι, η συχνότερη σεξουαλική διαταραχή στον άνδρα με ποσοστά που κυμαίνονται από 20-30%. Παρ' όλη την αυξημένη συχνότητά της και δραματική επίδρασή της στην ποιότητα ζωής του άνδρα και του ζευγαριού ελάχιστοι μόνο άνδρες αναζητούν ιατρική βοήθεια για δύο κυρίως λόγους: πρώτον, δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει ειδική θεραπεία και δεύτερον, αισθάνονται αμήχανα να συζητούν με τον ιατρό τους τέτοια προβλήματα.